Knowledgebase:
Nem működik (nem aktív) a domain nevem, hogyan tudom a leggyorsabban visszaállíttatni?
Posted by netkey admin on 2013.01.04 10:11 AM
Ennek a problémának a legvalószínűbb oka, hogy a domain neve lejárt.
Kérjük az e-mailben küldött értesítéseink ill. az adminisztrációs felületen látható szolgáltatások állapotának figyelembe vételét, elkerülve így a szolgáltatás lekapcsolásának lehetőségét.
A domain név lejárati dátumáról és a hosszabbítás megrendeléséről e-mail-ben értesítést és díjbekérő számlát küldünk Önnek, kérjük a számlát szíveskedjen kiegyenlíteni.
A domain nevet a számla ellenértékének folyószámlánkra való megérkeztekor tudjuk visszaállítani (idegen banktól történő utalás esetén 1-2 nap az átfutási idő).
Javasoljuk, hogy ha lehetősége van rá szíveskedjen a számla kiegyenlítését OTP Banknál történő pénztári befizetéssel teljesíteni, mert így az összeg perceken belül látható folyószámlánkon és a szolgáltatást rövid időn belül vissza tudjuk állítani.

Comments (0)
©2018 Netkey Helpdesk Center